S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

AKTUÁLNÍ DOKUMENTY



Pozvánka na zastupitelstvo obce 2024-4
od 17.4.2024 do 24.4.2024

Volby do Evropského parlamentu

od 20.3.2024 do 27.3.2024

Rozpočtové opatření číslo 11/2023
od 14.11.2023


Závěrečný účet za rok 2022
od 20.4.2023


Rozpočet obce na rok 2024
od 28.12.2023

Střednědobý výhled rozpočtu obce Židovice na 2024 - 2027
od 28.12.2023

Svazek obcí Podřipsko

Smlouvy rok 2024


Bankovní spojení - OÚ Židovice:

UniCredit Bank, a.s
1387693204/2700

 

       Facebook

      Informační kanál - Židovice

   

KONTAKT

Obec Židovice
Židovice 78
411 83 Židovice
tel: +420 412871032
napište nám
IČ: 00526479
www.zidovice.cz

ANKETA

Souhlasíte s novým systémem za odpad /poplatky/?

ANO 30% SPÍŠE ANO 22% SPÍŠE NE 22% NE 25%


Doručení datové zprávy osobně nebo pozemní poštou na podatelnu: Obecní úřad Židovice

 

Doručení datové zprávy osobně nebo pozemní poštou na podatelnu: Obecní úřad Židovice

Prostřednictvím níže uvedené korespondenční adresy můžete zaslat nebo osobně doručit na Obecní úřad Židovice datovou zprávu. Při zasílání datové zprávy prosím uveďte své jméno, příjmení, doručovací adresu. V případě, že jednáte za subjekt, připojte prosím IČ a název subjektu.

  • Místo podání datové zprávy:Obecní úřad Židovice, Židovice 78, 41183 Hrobce

  • Časová možnost podání:
    • Pozemní poštou: kdykoliv
    • Osobně: v úřední dny podatelny

  • Potvrzení přijetí:
    • Pozemní poštou: Převzetí se nepotvrzuje
    • Osobně: v den převzetí datové zprávy
    • Úřední dny podatelny:
      úterý
      17:00-20:00
      čtvrtek
      17:00-20:00

Prostudujte před odesláním

 

Upozornění

  1. V uvedeném místě podání datové zprávy jsou přijímána všechna podání učiněná prostřednictvím datových nosičů a elektronicky podepsaná.
  2. Datové zprávy umístěné na datových nosičích doručených fyzicky na podatelnu osobně, nebo prostřednictvím pozemní pošty, které nejsou podepsané zaručeným elektronickým podpisem, jsou považovány za běžnou korespondenci.
  3. Elektronický podpis podání musí být založený na kvalifikovaném certifikátu, který vydal akreditovaný poskytovatel certifikačních služeb.
  4. Datová zpráva musí obsahovat kvalifikovaný certifikát, na kterém je podpis založen.
  5. Takto doručené elektronicky podepsané podání bude zpracováno podle ustanovení příslušných zákonů a nařízení.

 

Způsob zpracování vámi odeslané datové zprávy

Po přijetí elektronické datové zprávy provede oprávněný pracovník podatelny následující:

  1. Kontrola elektronické datové zprávy:
    1. zda je podání přijaté v elektronické podobě čitelné
    2. zda je elektronicky podepsáno – platný, zaručený elektronický podpis a kvalifikovaný certifikát vydaný akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb
    3. podatelna potvrdí přijetí/nepřijetí podání pouze v případě, že datová zpráva byla doručena osobně na podatelnu
    4. pokud byla datová zpráva na datovém nosiči podaná prostřednictvím pozemní pošty, podatelna potvrzení elektronicky nezasílá
  2. Potvrzení doručení datové zprávy Každá osobně doručená datová zpráva bude písemně potvrzená s níže uvedeným textem:
    VZOR:

    Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně Obecního úřadu Židovice na zidovice@email.cz dne: DD.MM.RRRR v HH.MM.SS

    Identifikátor dokumentu
    S pozdravem
    Jméno a příjmení oprávněného příjemce zprávy

  3. Seznam oprávněných zaměstnanců Obecního úřadu Židovice, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát.

    Jméno a příjmení Č. certifikátu Vydavatel kvalif. certifikátu
    Ing. Miloslav Krejný

Technické parametry datové zprávy

Před zasláním datové zprávy si prosím prostudujte podmínky, za jakých bude vaše datová zpráva zpracována. V případě nedodržení níže uvedených podmínek bude Obecní úřad Židovice postupovat v souladu s platnou legislativou.

  1. Technické parametry přijímaných datových zpráv
    Datové zprávy jsou přijímány ve formátech .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .txt, .rtf, .jpg, .jpeg, .png, .htm, .html, .xhtml.
    Maximální přípustná velikost přijímané zprávy nebo přílohy je 1.5 MByte
  2. Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy
    Datové zprávy jsou přijímány na: FLASH DISK, CD-ROM, DVD-ROM
  3. Postup v případě zjištění škodlivého kódu (ve smyslu § 2, odst. 2 vyhlášky č. 496/2004 Sb.) u přijaté datové zprávy. Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód (porušený soubor, nepovolený formát zprávy, zpráva infikována virem atd.), není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči Obecnímu úřadu Židovice činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu

Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem.

Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád

  • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
  • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno

 

MzZkMT