S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

 

AKTUÁLNÍ DOKUMENTY



Usnesení - 2022/9
od 21.9.2022 do 6.10.2022


Volby do Zastupitelstva obce
od 24.5.2022 do 30.10.2022

Rozpočtové opatření číslo 8/2022
od 30.8.2022

Rozpočet obce Židovice na rok 2022

od 21.12.2021

Střednědobý výhled rozpočtu 2023-2024

od 22.11.2021

Závěrečný účet za rok 2020
od 28.4.2020


Nemovitosti s nedostatečně identifikovanými vlastníky
od 20.3.2019


Svazek obcí Podřipsko

Smlouvy rok 2022


Bankovní spojení - OÚ Židovice:

UniCredit Bank, a.s
1387693204/2700

 

       Facebook

      Informační kanál - Židovice

   

KONTAKT

Obec Židovice
Židovice 78
411 83 Židovice
tel: +420 412871032
napište nám
IČ: 00526479
www.zidovice.cz

ANKETA

Souhlasíte s novým systémem za odpad /poplatky/?

ANO 32% SPÍŠE ANO 20% SPÍŠE NE 20% NE 28%

»
Platba odpadů


Od 1. ledna 2022 se v naší obci mění dosavadní způsob platby na základě smluv za komunální odpad, který nahradí místní poplatek za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci. To znamená, že každý vlastník nemovitosti na území obce si zvolí velikost nádoby, počet nádob a četnost svozu. 

Poplatek je možné hradit bezhotovostním převodem na účet obce (1387693204/2700) nebo v hotovosti na pokladně obecního úřadu v Židovicích. Poplatek se hradí nově zpětně, nejpozději do 30 dnů po skončení každého příslušného kalendářního pololetí.

Vlastník nemovitosti vyplní formulář Ohlášení plátce poplatku, který odevzdá na Obecní úřad v Židovicích. V případě, že  vyplněný formulář nebude odevzdán, nebude možno obdržet samolepku, a proto nebude umožněn vývoz svozovou firmou!!! Každý vlastník nemovitosti na základě vyplněného ohlášení obdrží na OÚ samolepku /y/ na nádobu /y/.

Změna počtu sběrných nádob, objemu sběrných nádob a četnost svozu je samozřejmě možná, nejpozději vždy 30 dnů před začátkem nového pololetí, a to za předpokladu vyplnění nového ohlášení plátce poplatku.

Na základě samolepek nalepených na svozovou nádobu bude svozová firma (PTS Lovosice) i nadále provádět svoz komunálního odpadu podle harmonogramu svozu od PTS „stávající osvědčený systém“.

Vlastníkovi nemovitosti je umožněno i nadále ukládat směsný komunální odpad do pytle na odpad. Jedná se o černý pytel s logem firmy, která provádí v naší obci svoz směsného odpadu. Tento pytel bude kdykoliv v den svozu také odvezen.
Doporučujeme především všem, kteří se v naší obci celoročně nezdržují, například chataři. Pytle lze zakoupit kdykoliv v úředních hodinách na OÚ v Židovicích.


Ceny za svoz nádob na rok 2021:
1.560 Kč / rok     sběrná nádoba 110 /120/ Lt.     svoz 1x za 14 dní
   780 Kč / rok     sběrná nádoba 110 /120/ Lt.     svoz 1x za měsíc
3.120 Kč / rok     sběrná nádoba 240 Lt.              svoz 1x za 14 dní
1.560 Kč / rok     sběrná nádoba 240 Lt.              svoz 1x za měsíc

60 Kč / černý pytel na odpad s logem svozové firmy

Dokumenty ke stažení:
Obecně závazná vyhláška číslo 1/2021, o místním poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci
Formulář - Ohlášení plátce poplatku
Ceník platný pro rok 2022


Bankovní spojení pro úhradu poplatku za svoz:

UniCredit Bank, a.s
1387693204/2700

Variabilní symbol: číslo popisné dané nemovitosti

ODVhMm